طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

تا کی ؟؟

... 

دارم به یک روز حساس نزدیک میشم روزشمار رو ندارم ! ولی می دونم که خیلی نزدیکم...

... 

بدون شرح! 


نظرات 154 + ارسال نظر
مرجان جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.baranra.blogfa.com

سلام عزیزم
زندگی درچشم من شبهای بی مهتاب رامی ماند .
شعرمن نیلوفر پژ مرده درمرداب را ماند ...
ابربی باران اندوهم . خار خشک سینه کوهم . ....
دوست من گل یخ هم اپیده منتظرت هستم ....تابعد
جاویدان باشی ....

نادیا ( نانا ) جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.darentezare-marg.blogfa.com

سلام..
مرسی از اینکه اومدی خونه ی نیلوفری من..
پست جالبی بود این دفعه..
موفق باشی..
یاعلی!!!

نسی جوون جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

به نام خدا
سلام روزبه جان....خوبی؟
نمی دونم اول شدم یا نه .....
ولی خوب اول از همه آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه...یعنی اشک من یکی در اومد باهاش....

نسی جوون جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

و بعدشم حسرت خوردن واسه چیزای از دست رفته فایده ای ندارد... آدم باید فکر فرداها باشه.... همه انسان ها تو زندگیشون کارایی می کنن یا حرفایی می زنن که بعدا وقتی می گذره حسرتشو می خورن ولی این اشتباه..... کاری که آدم کرده دیگه نباید حسرتشو بخوره....

نسی جوون جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

این عکسی که گذاشتی خیلی باحاله.... آدم می شه از توش یه چیزای رو فهمید.... ولی... هیچی ولش کن.....
پسر خوب بشین درس بخون.... هر چند که مطمئنم به امید خدا قبول می شی.... آخه خیلی باهوشی(مثل منی) :دی

نسی جوون جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

و درمورد پی نوشت بعدی نظری نمیدم چون مخالف این کارشون هستم.... پدرمون و در آوردن بس که الکی گیر میدن.... با آبرو و شرف مردم دارن بازی می کنن.... ولی تا کی می تونن این قدر به جوونا گیر بدن بلاخره خودشون خسته می شن....تا اون موقع هم باید ساخت...

نسی جوون جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

در آخر امیدوارم که موفق باشی و به تمام آرزوهات برسی... ببخشید اگه زیاد چیزی ننوشتم یا چرت و پرت گفتم واسه خاطر اینه که بازم سرما خوردم وحشتناک.... صدام بزور بالا میاد...واسه خاطر همین مخم زیاد کار نمیده....
پس یا حق.....فعلا.....

الهه باران جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام روزبه...بعله از نظر منم این وضع افتضاحه...چه معنی داره اصلا اینجور برخورد کنن...من درسته که با حجاب موافقم ابته نه اینجوری به زور...چون هیچی بازور درست نمی شه...به نظر من باید به مردم حق انتخاب بدن و بذارن مردم خودشون حجاب و اتخاب کنن تا با زور و ضرب...اینجوری راهشون هموارتره تا با اجبار

الهه باران جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

راستی لینکت و هم گذاشتم تا نکنه بگی چه بی معرفتم
راستی یک سوال...می خوام لینک دوستانم یه جور دیگه قرار بگیره...اینجوری از کنار به ترتیب نوشته نشه...یعنی مثل نوشته وبلاگ هست از وسط انتخاب می کنیم می نویسیم...خب؟ لینکام هم می خوام از وسط به ترتیب باشه...مثل لینک دوستان تو ولی فقط متحرک نباشه...
می شه بگی باید چکار کنم؟اگر سوالمو نفهمیدی بگو تا بهت بگم...چون من خودم هم نفهمیدم چی گفتم...چون یه جوریه...اصلا نمی شه گفت که چه جوری می خوام...فقط امیدوارم فهمیده باشی

حافظ عرض سلام به اقا روزبه گل یک خوا جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.omidfans.com

اقا روزبه میرسی هم در سایتت هم در سایت اقا رضا جوابه محبت امیز خودتان را اعلام کردی کلا خواستم لطف کنی و مدتی یکی از اهنگ هایه امید را مثل اهنگ ایران را در بگراند قرار بدی اگر این لطف را انجام بدی ازت ممنونم کلا خودت استادی و ما همه جوره دوست داریم و امیدوارم در امتحاناتت ایشالا موفق باشی
یا علی.........بای

hosna جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://midanam0ke0miaee.persianblog.com

سلام عزیز
خوبی؟
آپ خیلی قشنگی بود
واقعا جای افسوس داره...
امیدوارم یه روز بیاد دیگه این صحنه هارو نبینیم
شاد و موفق باشی

لی لی جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
لینکتون کردم

دختر تنها جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://dokhtaretanhaaaa.blogfa.com

سلام عزیز مرسی که خبرم کردی پست جالبی بود

سیاوش جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
بازم ممنون که به من سرزدی
موفق باشی

هدیه جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

سلاام روزبه جاان... میبینم من نیستم همه دسته جمعی آپ کردین :((
من نت ندارم... تا بیااام واستون بترکونم.... شرمنده دیگه..
شاد باشی
بای تا های

اکبر جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
تا حدودی با نظرت موافقم ولی نمیشه همیشه به این مسائل پرداخت منم دوس داشتم بنویسم اما وقتی می بینم کسانی هستند که خیلی بهتر از من می نویسن. دلیلی نمی بینم که بخوام خودم بنویسم منم حمایت می کنم امضای اینترنتی جمع می کنیم. ولی اینو بدون وبلاگ تو این محیط مالکیت شخصی هر فرد هست و هر کسی می تونه تصمیم بگیره که چیکار کنه این نکته نباید از یادت بره. در ضمن به نظرم ملتی که از خاتمی به احمدی نژاد می رسه حقش هست که هر بلایی سرش بیارن با عرض معذرت.

س
ل
ا
م
---
خوبی اکبر ؟
واقعا با نظرت موافقم
مخصوصا خط آخر
از خاتمی به احمدی نژاد.....
می دونم
ممنون
قربانت
فعلا..
----- یا حق !‌------

زهرا جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://msvaghasedak.blogfa.com/

سلام
آره متفاوت از قبلی هاست

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
نمی دونم چی باید بگم...تاسف...یا....

مصطفی شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام روزبه جان آره درسته واقعا این جمعه ایرانی
نیمدونم این لایق مردم ایرانه که باید این جوری با هاشون بر خورد بشه برخورده با مردم در رابطه با بد حجابی شاید به نظر بعضی ها یا اکثرا خوب باشه ولی به قیمت عذاب دادان مردم !!!

کتایون شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.fanosekhyal.blogfa.com

salam khob hastin mamnoon ke khabarm kardin ama dar in mored nazar nadaram shad bashin bye

ماهک شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://baroon77.blogfa.com

سلام .واقعا آپ به جایی بود.منم موافقم با اینکه حجاب اجباری فایده نداره .مگه ما در آیه الکرسی که شاید اونو خیلی از مواقع می خونیم ولی به معنی اش دقت نمی کنین نمی خونیم: ( لا اکراه فی الدین ـدر دین اجباری نیست ) .س ما که مثلا ادعای مسلمونیمون میشه دیگه چرا؟؟؟
..................ماهک
******به منم سر بزنی خوشحالم میکنی ***********

فاطیما شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://fatima-2khtaripak.sub.ir

سلام دوست خوبم

ممنون از اینکه اومدییییییییییی

مطلب زیبایی بود

در پناه حق باشی

منم به روزم

هیلدا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

بیدار شو....
امروز تووی ونکم داغونمون کردن....
کنکور..این بلای خانمان سوز!!!!! بعید می دونم من قبول شم..

س
ل
ا
م
-------
خوبین شما ؟
واقعا ؟ دوباره....
چی بگم
ممنون که اومدی
راستی ایشاالله جفتمون قبول میشیم
فعلا...
-------- یا حق !‌--------

فرشته شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://mehdi-fereshteh.persianblog.com

سلام
مرسی به من سر زدی
موفق باشی
زیبا بود

ندا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

همه هستی من آیه تاریکیست
که تو را در خود تکرار کنان
به سحر گاه شکفتن هاو رستن های ابدی خواهد برد
من در این آیه تو را آه کشیدم / آه
من در این آیه تو را
به درخت و آب و آتش پیوند زدم
ــــــــــــــــــــــ---
نمی خوام چیزی در مورد پی نوشتات بنویسم
چون میشه تو ضیح واضحات
ــــــــــــــــــ
راستی تشریف بیارین به وب ما بد نیست . فکر میکنم نوشتم
فعلا

مرجان شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام عزیز

والا چی بگم ! من که اثری از پارسیان نمیبینم . اونوخ کورش ، آناهیتا ، ..................................... ؟!

بذار شاد باشیم

فیروزه یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://asemoon-f.blogfa.com

سلام حضرت عشق
چطورین؟؟..قشنگ بود مثل همیشه..سر بزن بازم بهم..فعلا"

hosna یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://midanam0ke0miaee.persianblog.com

سلام عزیز
خوبی؟
من آپم سر بزن خوشحال میشم
شاد باشی منتظرتم زود بیا

دادا یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ http://the_wall_of_love.persianblog.com

سلام
یه سری هم به من بزن

محمد مهدی یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://maghsad.com/omidfans

روزبه عزیز حق با شماست ...
اما اسلام به هیچوجه نگفته که با زن ها اینجور برخورد کنن ...
زمان پیامبر هم اینجوری نبوده ..
بابا به خدا نجابت زن ایرانی همیشه خدا وجود داشته و وجود داره ...
شما کتب تاریخی رو که مطالعه کنی، همیشه و همه جا از نجابت زن ایرانی سخن رفته ...
این قضیه حجاب و این مسخره بازی ها چیزایی هستش که اینا درآوردن ...
به خدا قسم اون دخترایی که مثلاً بدحجابن، صدهابرابر دل پاک تر و پاک تر از این * آخونده و آخوند* ها هستن ...
اینا دیگه شورش رو درآوردن ...
به اسم مبارزه با بدحجابی، به ناموس مردم، به ناموس وطن ؛ به ناموس کوروش اهانت میکنن ...
وطن، وطن، زیباترین واژه حیات ...
وطنم، جانم فدایت ...
دوستت دارم ...
واجب شد ایران من امید رو گوش کنم ...
شرم باد بر همشون ...
رووزبه جون وبلاگ بی نظیری داری داداش ...
این رو برای چندمین بار میگم ...
حرف نداره وبلاگت .

سلام
اول از هر چیزی از لطفت ممنونم که همیشه می یای
ببین من طرف حرفم با اسلام نیت
به من این اسلام هیچ دخلی نداره
هیچ کس نمی تونه با عدله ی کامل بگه که اسلام اینجوری بوده و نبوده....
ولی ایران باستان رو می تونیم بگیم....
چطوری ؟
برین تخت جمشید....هگمتانه....بیستون...و و و هزاران جایی که ایرانی بودن ما رو ثابت می کنه
نه عرب بودن ما رو...
برو نگاه کن شاید بیش از 70 یا 80 % اسم های تو ایران عربی باشه !؟؟؟ این یعنی چه ؟
هر کی رو می بینی تو روز عاشورا گریش تا اون ور دنیا می ره ولی دو روز بعدش پی عیاشیشه !
می دونم که همه این جور نیستند
ولی درصد بالاست
آخوندها هم که اصلا حرفشو نزن..........///
به هر حال من حرفم اینه که هر کی تو ایران زندگی می کنه و داره از آب و هوا و خاک و آتش این مرز و بوم استفاده می کنه
باید خودش رو یه ایرانی بودونه نه یه عرب........!!!
درسته که همه مختارن ولی به چه تاوانی....
نمی دونم دیگه چی بگم
این یه بحث خطیر و زیادیه که بحث زیاد می طلبه
موفق باشی
به امید اون روزی که همه از حق بگن....
فعلا...
--- یا حق !‌----------

شیما(سبز اما عاشق) دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://shainaz.blogfa.com

اگر قرار است برای چیزی زندگی خود را خرج کنیم بهتر انست که انرا خرج لطافت یک لبخند یا نوازشی عاشقانه کنیم

خوبی دوست من عالی بود محتوای دل نوشته ات

دختری از جنس بلور دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.youloveit.blogsky.com

به نام خدا
سلام روزبه جان....خوبی؟
من نسرینمااااا.... از بی کاری خوشم اومد یه وبلاگ دیگه بزنم.... و البته بعدا کلی هم زحمت واسه شما دارمااا..... دوست داشتی بیا خوشحال می شم....یا حق!

نسی جوون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلاممممممم....خوفی روزبه؟
ای بابا تو هدیه که سایتون سر سنگین شده...:دی
کسی هم تحویل نمی گیرد:دی
ولی من مثل شما دوتا نیستمااا...:دی

نسی جوون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

بعدشم می خوام شاکی بشم...:عصبانی
اصلا معلوم هست کجاییییییییییی؟
حالا اون هدیه می دونم کجاست ولی تو کجاییییییی؟ :دی
(خیلی روم زیاده هااااا:خنده :دی).......!

نسی جوون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

روزبه جوون خسته شدم بس که اومدم این پست و دیدمااااااا..... کی می خوای آپ کنی هاااااااا؟:تعجب:دی
روزبهههههههههههههههههه ما آپ می خوایم یالاااااااااااااا.... یا آپ می کنی یا.......:(زور نزن نمی گم...:دی)

نسی جوون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

خوب دیگه یکم از من یاد بگیرید.... فرط و فرط هر شب دارم آپ می کنم.........:خنده
نمی دونم چی می نویسماااا فقط می نویسم...:دی
روزبه:عصبانی
می خوام تحدیدت کنم یا آپ می کنی یا...(بازم زور نزن نمی گم:خنده).....
بعدشم می خوام بازم شاکی بشم....:عصبانی

نسی جوون دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ

از کسایی که انتظار ندارم میان نظز میدن اول هم می شن بعدش تو و هدیه که زورتون میاد بیاین.....:گریه
تازشم کارت به جایی رسیدی که فقط سلام می کنی:گریه
می گن سلام سلامتی میاره ولی نه از این نوئش:خنده:دی
منم دیگه نمیام...:گریه:دلم شکست:دی
اینم آخرین کامنت من(زیاد جدی نگیر:دی)!
بابای:دی:قلب

الهه باران دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://s-e-s.blogsky.com

سلام
بهتره بری به این آدرس تا بدونی چی می گم!! اونجا لینک دوستانش و نگاه کن ببین بلدی شکل همون بشه؟ لینکای ما از اول خط عمودی وبلاگ شروع می شه می خوام از وسط شروع شه ...درست عین این آدرس
منتظرم که اگر بلدی برام بگی...ممنون می شم
peyman59.blogsky.com
اینم آدرس اون وبلاگ
شاد باشی...

someone سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
نبینم انقدر نگران کنکور باشی
امیدوارم که قبول شی همون رشته ای که خودت دلت می خواد .
بهد از قبولی زندگی چهره جدیدی از خودش زا نشون می ده
پس خسته نباش و تلاش کن ... زمان زود می گذره ... قدرش را بدون ...
منتظر خبرهای خوب هستم
موفق باشی و شااااد و پر انرژی

سحر

عشق نه. . . سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.never--love.blogfa.com

سلام
خوبی ؟؟
نمیدونم منو یهدت میاد یا نه
. . .
عشق هرگز . . .
وبلاگمو یادت اومد . . . ؟؟؟؟؟؟؟
حالا به هر حال آپم عزیزم.
منتظرم.

نسی جوون سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

به نام خدا
سلام.....:دی
چیه....؟ چی می گی.....؟ حرف حساب....؟
دلت خواست دوباره هم اومدم....:دی
کی گفته اصلا من قراره دیگه کامنت ندم...:دی
واسه چی حرف می زاری تو دهنم....:دی
هااااااااااااااااا
چرا حرفی نداری که بزنی ....:دی

نسی جوون سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

هه هه هه می دونستم حرفی نداری که بگی.....:دی
روزبه مگه من با تو نیستم.........:عصبانی
مگه من نگفتم که..........( چی گفتم:خجالت)
نه دلت می دونم چی میخواد.....:دی
تو این همه درس می خونی خسته نمی شی....:دی
ول کن درس خوندن خوب نست(دوست ناباب):دی

نسی جوون سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

روزبه درس این قدره بده...... می دونی آدم با درس خوندن به هیجا نمی رسه(اغفالت می کنم):دی:خنده.....
ببین بی خیال درس شو......
تو الان تو سنی هستی که باید واسه خودت بگردی..... با دوستات باشی(وای وای وای):خنده...... دختر بازی...(کلت کنده می شه:دی)..... و خیلی چیزایه دیگه....(دوست ناباب به من می گنااااااا:خنده)......

نسی جوون سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

دیگه این که از من گفتن بود..... حالا خود دانی......
و بعدشم بازم تحدید کنم...:دی
نه حالا زوده بزار یکم دیگه تحدیدت می کنم.....:دی
خوب دیگه بازم میام...
عین تو و هدیه بی معرفت نیستم...:خجالت
فعلا........
یا حق!

جانمممممممممممممممممممممممممممممم
................
همین که تایید می کنم کلی به خودت برس !!!

الهه باران سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام
اونجوری نشد باید چکار کنم؟
اگرم نتونستی ولش کن...یه کاریش می کنم حالا
ممنونم از لطفت

دختر تنها سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://dokhtaretanhaaaa.blogfa.com

سلام من اپ کردم اگه خواستی سر بزن

نسی جون(ناراحت) سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

به نام خدا
سلاممممم:شاکی
خوبی؟عصبانی
واقعا که....:عصبانی
یعنی می خوای نظرات من و تائید نکنی.....:عصبانی
روزبه من دیگه کامنت نمی زارم.....
اینم آخرین کامنته من(خیلی هم جدی می گم):|
خوش باشی....یا حق! :|:|:|

س
ل
ا
م
------
آخه مردم شاکی میشن نسی خانم !

روزبه خان چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام آدم با ادب
خوبی تو ؟
بچه مگه تو آداب معاشرت یاد نگرفتی هی زرتی جواب سلام منو با بدو بیرا گفتم آغاز می کنی
هاااااااااااااااااا
تا بیام اونجا همین مدتی حسابتو می رسم
آهنگ ها چطور بود ؟ خوشت اومد اخدا دستام درد گرفت تا این جوری زدم روزبه
اه تو آدم رو به چه جاهایی می کشونی.......
می گما خیلی حال کردم با این پستت کلی کیف کردم
چرا شعر شاملو رو کامل ننوشتی ؟ (ترس از فیلترینگ)
:دی:دی:دی
راستی داشت یادم می رفت واسه چی اومدم
ببین منو ساینا احتمالا 5 یا 6 تیر بییایم اونجا یه روز قبل از کنکر یا دو روز قبلش می یای بریم بیرون
ساینا می گفت من که نمی گمااااااا
منتظرتم
زنگ نزنی به اون یکی گوشی هااااااااا اون پیش مامیه بزن به 915 ای خوب ؟
موفق باشی
مواظب خودت باش درساتم بخون(اوها یکی فکر می کنه که حالا مگه خودم درس ندارم....)
بدرود
%%%

سلام !
خوب شد بچه جون ؟
نه ندارم حرفیه ؟
باشه مادر بزرگ حتما
اه اه چه معنی داره من با یه نامحرم برم بیرون ؟ چه معنی داره
حتما ساینا می خواد عروسک هاشم با خودش بیاره مگه نه ؟
روزبه این بچه بازی ها چیه ؟ سنی ازمون گذشته خوب نی با بچه ها بریم بیرون
فقط خودم و خودت خوب ؟
فعلا....
----- یا حق ! --------

نسرین چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام ..

نسرین چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

اینجا رو ببین چه خبره .. (تعجب)
.
.
یعنی واقعا دارن این کارا رو می کنن .. با صورتی پوشیده و چاقو ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد