طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

خیرخواهی

و من نقشی را بازی می کردم. سخت، ولی باورپذیر.
هر بار که قصه را ورق می زدم و چشمانم را، چشمانم را که می بستم رو به سیاهی میرفت!
سیاهی! تو کیستی تو چیستی که اینگونه وجودت مرا خواهش می کند؟!
مگر برای من و تو سببی بود برای خواستن؟ که اینگونه چارچوب زمخت من را لانه کردی.
بگذر. بگذر از من. تنم یکپارچگی می خواهد. سکون می خواهد.
دیواری می خواهم، که نه از آن بالا روم... بلکه هنگام شب، از کنار انحنای رو به سکوت و محو ِ وی قدم بزنم.


خط تیره: موسیقی ِ رمزآلود سیامک آقایی در کنار آواز همایون شجریان به تک تک جملات سعدی معنا میدهد. ایشان می گوید: درد دل پیش که گویم غم دل با که خورم/روم آنجا که مرا محرم اسرار آن جاست ... سعدی این منزل ویران چه کنی جای تو نیست/رخت بر بند که منزلگه احرار آن جاست

دانلود آواز  - این قطعه در بزرگداشت استاد مشکاتیان اجرا شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

این یکی از زیباترین پست هایی بود که من از تو در این لوح دیدم.
وسوسه ام کردی که این شعر سعری را بخوانم.
اگر خواندمش، یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند یا نبودند و خواندمش خبرت می کنم.

خوشحالم.
طرح یک انیمیشن بود که دیشب دردنامه شد.
لینک دانلود همین آواز رو همین الان می ذارم.
بزرگداشت مشکاتیان بزرگ اجرا شده.
منتظرم...

محسن پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ http://sedahamoon.blogsky.com/1390/04/16/post-15/

انتظارت خیلی زود سر آمد.
http://sedahamoon.blogsky.com/1390/04/16/post-15/

رفتیم برا دانلودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد