طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

طرح یک کویر

طرح یک کویر بهانه ای است برای نوشتن و کمی فکر کردن به روزهایمان....

از حضرت عشق تا ؛ طرح یک کویر

خوب خیلی وقت بود این تصمیم را داشتم ولی خوب بیخود امروز فردا می کردم! خودمم نمی دانم چرا؟ به هر حال حالا دیگه عملی شد. پنج سال با یک نام رفتیم جلو٬ حالا می خواهیم با نامی دیگر برویم جلو... شایدم برگردیم به عقب!!
دلیل و شوند ویژه قابل گفتن و سخنی تازه هم این تصمیم نداشت!!
طرح یک کویر.

نظرات 5 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام ..

تبریک عرض میکنم قربان .. اسم تکونی فرمودین ! (-:

ای بابا .. از من یاد بگیر که هر هفته با اسمی جدید در خدمت دوستان هستم .. داری میزان ثبات رو یا نه ؟ هر وقت رسیدی به عمق فاجعه ٬ خبرم کن !! ((:

یا حق

خواهش. خواهش :دی
تو که واقعن آخرشی. نوبر!!!

ما تنها در این مورد ثبات داشتیم که اونم خراب کردیم بعد ۵ سال.

سلی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

ادامه بده . بنویس. خالی شو. فقط این مهمه رفیق.

:)
حتمن.

حسام دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

آقا ما تازه متوجه شدیم... تبریک!

از ابراز همدریت بسیار بسیار ممنونم!

:( اوری دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

فعل گم شدن

گم شدم ... گم شدی ... گم شد ... گم شدیم ... گم شدید ... گم شدند! پیدا کنید پرتقال فروش را!

همون که بهت گفتم. ما گم شده بودیم. روزگاری هم فهمیدیم که گم شدیم ولی خوب باورش کمی سخت و گاهی چندش آوره!
انگار که نمی خواهیم باور کنیم که همینه که هست..

ترجیح میدم تو "کویر" میون اون همه ذران خاک گم شم تا بین این همه ماشین و آدم ها و چرندیات...

الیبیفالاتلبفغق سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ

اوهوم :(

آره دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد